Thursday, January 9, 2014

His majesty: Positive thinking


Стреми се кон ѕвездите - преку врвот!

Една мантра за секој ден, една позитивна мисла, верба која влева сигурност дека се оди во нагорна линија...дека најубавото допвра доаѓа.
Бидејќи мојата пасија за читање книги ме тера да истражувам и да се пронаоѓам во различни жанрови, не ретко во раце ми паѓаат и бестселери кои ве вивнуваат до ѕвездите и ви покажуваат дека се се може доколку се сака...и еден универзум работи за нас...се што треба е силно да сакаме.

Лично јас секогаш сум под импресија на скоро прочитана книга, ја доживувам како реалност, размислувам, вадам забелешки, навлегувам длабински и ја барам сржта...и таквата еуфорија ми дава поттик да верувам дека навистина се ни е на дофатот на рацете, дека позитивните работи се случуваат ако само позитивно размислуваш и љубов добиваш кога љубов даваш.

Овој пост го посветив на тие книги, бидејќи баш последната што ја прочитав е всушност книгичка со толку малку пишан збор а толку длабоко допира до секого.
"Што и да мислиш, мисли го спротивното" од Пол Арден. Беше еден од моите подароци за Нова година и можеби е книга што се чита во еден здив...но секако треба да се задржи здивот и да се размисли за пораките кои ги носи.


Која е вашата книга која ве полни со позитивна енергија?

Бакнежи,
Марија



No comments:

Post a Comment